مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-22اقتصادي

پایان فعالیت سنتی در پایانه بار آستارا با راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی


فاز اول سامانه نوبت دهی الکترونیک در راستای ایجاد سهولت برای ارائه نوبت دهی به رانندگان در پایانه بار آستارا راه اندازی شد.

- ایسنا/گیلان فاز اول سامانه نوبت دهی الکترونیک در راستای ایجاد سهولت برای ارائه نوبت دهی به رانندگان در پایانه بار آستارا راه اندازی شد.

پس از دستور رییس جمهور مبنی بر حل مشکل ترافیک کامیون های صادراتی در ورودی گمرک آستارا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین اداره کل گمرک آستارا تمهیدات ویژه ای برای حل این مشکل در نظر گرفتند.

با تلاش های صورت گرفته از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و عقد قرارداد با یک شرکت خصوصی، فاز اول سامانه نوبت دهی الکترونیک در راستای ایجاد سهولت برای ارائه نوبت دهی به رانندگان در پایانه بار آستارا راه اندازی شد و ناوگان به محض ورود به پایانه بار از طریق سامانه پلاک خوان شناسایی و نوبت بر این اساس و طی صدور برگه بارکد الکترونیکی نیز در این پایانه انجام می شود.

این سامانه هوشمند نوبت دهی بار به فعالیت سنتی در این پایانه بار خاتمه داد و دیگر دخالت شخصی در این سامانه هیچ جایگاهی ندارد و رانندگان می توانند از طریق سایت و اپلیکیشن به آدرس www.

borderpark.

ir که به پنج زبان خارجی طراحی شده است، اطلاعات نوبت دهی خود را مشاهده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان فعالیت سنتی در پایانه بار آستارا با راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی

پایان فعالیت سنتی در پایانه بار آستارا با راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی